Nova exposición no Museo Etnográfico da Limia ata o 27 de Novembro. A mostra é un proxecto da asociación Cultura que Une e o obxecto da mesma é retratar os ríos da Galiza e Norte de Portugal

Nas palabras de Luís Risco da asociación Cultura Que Une, a mostra “Ríos da Galiza e Norte de Portugal” vai ao encontro da “Galiza, a velha Gallaecia, o país dos mil ríos. O Miño, Limia, Támega, entre outros, son arterias de articulan o territorio afastados do tópico de seren marcos que separen”

Connosco desde a celebración do I Encontro na Raia, a exposición “Ríos da Galiza e Norte de Portugal” pretende dar conta do forte simbolismo que no espazo da vella Gallaecia cabe aos ríos como cursos que unen máis do que separan. A mostra é visitable aos fins de semana das 11h00 e 13h30 e das 15h30 e 18h00.