Tarxeta do Nadal

O contido típico dunha tarxeta do Nadal esténdese desde símbolos verdadeiramente cristiáns ás referencias puramente seglares, ás veces chistosas, ás veces estacionais ou ás actividades comúns de Nadal. As tarxetas de Nadal son enviadas durante o período do Nadal por moita xente na cultura occidental e en Asia. En 1875 Louis Prang converteuse na primeira impresora en ofrecer tarxetas en América, e con todo o renome das súas tarxetas, as imitacións baratas levárono fóra do mercado. As tarxetas continuaron desenvolvéndose a través do século XX con cambio de gusto e técnicas de impresión.

As tarxetas de Nadal «oficiais» comezaron coa raíña Vitoria do Reino Unido nos anos 1840. En 1953, o presidente Dwight D. Eisenhower publicou a primeira tarxeta oficial da Casa Branca. O número de receptores creceu ao longo das décadas, a partir de apenas 2.000 en 1961 a 1,4 millóns en 2005. O renacemento do interese pola artesanía con papel, scrapbooking en particular, mellorou o estado da tarxeta feita en casa e fixo dispoñible un arsenal de ferramentas para estampar, perforar e cortar.

Os avances na fotografía dixital e na calidade de impresión proporcionaron unha maneira máis tecnolóxica de personalizar tarxetas con fotos, mensaxes ou clip art. Os teléfonos celulares permiten un contacto máis frecuente e é máis fácil que as novas xeracións utilícenos no canto dos textos manuscritos – dado especialmente pola dispoñibilidade de páxinas web que ofrecen tarxetas de Nadal gratis por correo electrónico. Os exemplares da idade de ouro da impresión son especialmente estimados e véndense en grandes sumas nas poxas. Os coleccionistas poden centrarse en imaxes particulares como Papá Noel, poetas ou determinadas técnicas de impresión.

(Texto extraído da wikipedia)

O Museo da Limia trae hoxe aquí esta mostra de tarxetas de Nadal, da colección particular do membro do Consello Asesor, Anxo Dacal, para rememorar unha práctica case esquecida ou cando menos suplantada, mercé ás novas tecnoloxías, por mensaxes sinxelos que se envían a través do Whatsapp.

Esta colección de máis de 600 postais, expostas en parte en dúas vitrinas e o resto en albums do titular, está composta de tarxetas do nadal, sendo a primeira do ano 1964 e hainas de varios países. Amais da maioría, do Estado español, na mesma hainas da Unión Soviética, Israel, etc.

Pódese ver dende hoxe ata o 10 de xaneiro, sábados e domingos de 16 a 18 horas.